Aktualności

Jak odebrać Kartę Krakowską?

2018-08-01
Wnioski o Kartę Krakowską rozpatrywane są w terminie 30 dni od momentu złożenia kompletnego wniosku. Po otrzymaniu informacji, że przeszedł on pozytywną weryfikację, można odebrać kartę osobiście w terminie 30 dni od tego powiadomienia.

Kartę można odebrać:

1. w Punkcie Sprzedaży Biletów Komunikacji Miejskiej w Krakowie prowadzonym przez MPK, w przypadku złożenia wniosku w formie elektronicznej

http://www.mpk.krakow.pl/pl/w-dowolnym-punkcie-sprzedazy-biletow-mpk-sa/

2. w punkcie, w którym został złożony wniosek w formie papierowej

https://www.kk.krakow.pl/punkty-obslugi-karty

 

W przypadku zaznaczenia dostawy karty kurierem, w momencie otrzymania informacji o pozytywnej weryfikacji wniosku, zostaje uruchomiona procedura przekazania przesyłek do kurierów.

Kurierzy Urzędu Miasta Krakowa dostarczają przesyłki od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.30 do 20.00, a także w soboty pomiędzy godziną 8.00 a 20.00. Od momentu przejęcia przesyłki, kurier w ciągu 7 dni podejmuje 3 próby dostarczenia Karty Krakowskiej.

W przypadku, gdy pod wskazanym we wniosku adresem, kurier nie zastanie osoby, która może kartę odebrać, przesyłka trafia do Punktu Sprzedaży Biletów Komunikacji Miejskiej przy ul. Podwale 3/5 w Krakowie.

UWAGA! DZWONIĄC POD NUMER INFOLINII KARTY KRAKOWSKIEJ 12 254 14 00 MOŻNA UZYSKAĆ INFORMACJĘ, CZY KARTA TRAFIŁA JUŻ DO PUNKTU SPRZEDAŻY BILETÓW PRZY UL. PODWALE 3/5.