Punkty obsługi Karty

Zapraszamy do stacjonarnych punktów obsługi Karty Krakowskiej, mieszczących się w Punktach Obsługi Pasażera (POP), prowadzonych przez Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie (ZTP)* oraz w Punktach Obsługi Mieszkańców (POM), prowadzonych przez Krakowskie Centrum Świadczeń - Urząd Miasta Krakowa (UMK).

 

1. Punkty Obsługi Pasażera:

  • ul. Podwale 3/5:
    poniedziałek–piątek 11.00–18.00
  • ul. Wielopole 1 (wejście od ul. Starowiślnej):
    poniedziałek–piątek 8.00–16.00
  • os. Centrum D blok 7:
    poniedziałek–piątek 11.00–18.00
  • ul. Pawia 5a - hol dworca kolejowego Kraków Główny
    (przy Punkcie Obsługi Klientów Małopolskiej Kolei Aglomeracyjnej, obok sklepu Biedronka – możliwość dojścia od strony Galerii Krakowskiej od ul. Pawiej)
    poniedziałek–piątek 9.00–17.00

 

     W Punktach Obsługi Pasażera dostępne są usługi takie jak:

  • przyjmowanie wniosków o wydanie Karty
  • przyjmowanie wniosków o wydanie Karty, składany przez placówki
  • przyjmowanie wniosków o przedłużenie ważności Karty
  • przyjmowanie wniosków o przedłużenie ważności Karty, składany przez placówki
  • przyjmowanie wniosków o wydanie dodatkowej formy „Karty Krakowskiej”
  • przyjmowanie wniosków o zmianę nośnika Karty na „Kartę Krakowską”
  • przyjmowanie wniosków o wydanie duplikatu „Karty Krakowskiej” w formie plastikowej
  • unieważnienie Karty
  • wydawanie „Karty Krakowskiej” w formie plastikowej

 

2. Punkty Obsługi Mieszkańców:

  • ul. Stachowicza 18:
    poniedziałek–piątek 7.40–15.30
  • os. Zgody 2:
    poniedziałek–piątek 7.40–15.30

 

     W Punktach Obsługi Mieszkańców dostępne są usługi takie jak:

  • przyjmowanie wniosków o wydanie Karty
  • przyjmowanie wniosków o przedłużenie ważności Karty
  • przyjmowanie wniosków o wydanie dodatkowej formy „Karty Krakowskiej”
  • przyjmowanie wniosków o zmianę nośnika Karty na „Kartę Krakowską”
  • wydawanie „Karty Krakowskiej” w formie plastikowej

 

Objaśnienie:

Karta Krakowska, pisana bez cudzysłowu, to program wprowadzony uchwałą Rady Miasta Krakowa.

„Karta Krakowska”, pisana z cudzysłowem, to nośnik uprawnień (statusu Karty Krakowskiej), wydawany w formie plastikowej lub mobilnej.

* Punkty Obsługi Pasażera (POP), prowadzone przez Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie (ZTP) to dawne Punkty Sprzedaży Biletów – PSB, prowadzone przez Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie (MPK). Zmiana nazwy oraz operatora punktów obsługi Karty Krakowskiej nastąpiła 1 lipca 2023 r.


WZORY WSZYSTKICH WNIOSKÓW znajdują się TUTAJ