Punkty obsługi karty
NOWE PUNKTY OBSŁUGI PROWADZONE PRZEZ KRAKOWSKIE CENTRUM ŚWIADCZEŃ – URZĄD MIASTA KRAKOWA
Uruchomione zostały dodatkowe Punkty Obsługi Mieszkańców prowadzone przez Krakowskie Centrum Świadczeń, w ramach Programu Karta Krakowska.
W lokalizacjach przy ul. Stachowicza 18 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:40 – 15:30 oraz na os. Zgody 2 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:40 – 15:30 przyjmowane są wnioski o:
- wydanie Karty,
- przedłużenie ważności Karty,
- wydanie dodatkowej formy „Karty Krakowskiej”,
- zmianę nośnika Karty na „Kartę Krakowską”.
Uprawnieni mieszkańcy otrzymają kartę plastikową lub skorzystają z aplikacji mobilnej mKK. Na stanowiskach przyjmowane są stosowne wnioski oraz wydawane nośniki plastikowe. Jednak każdy kto zechce skorzystać ze zniżki Mieszkańca i zakupić okresowe bilety komunikacji miejskiej, zrealizuje to w automatach biletowych w nowych punktach prowadzonych przez Krakowskie Centrum Świadczeń, w ich bezpośrednim sąsiedztwie oraz we wszystkich automatach biletowych i Punktach Sprzedaży Biletów Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego S.A. w Krakowie.
Uprzejmie informujemy, iż z dniem 18.07.2022 r. zmienia się lista punktów PSB MPK S.A. – zamknięty został PSB na Krowodrzy-Górka
Aktualnie czynne są 4 Punkty Sprzedaży Biletów:
Punkty Sprzedaży Biletów są czynne od poniedziałku do piątku w godz.:
- ul. Wielopole 1, 8:00 - 16:00
- ul. Podwale 3/5, 11:00 - 19:00
- os. Centrum D bl.7, 11:00 - 19:00
- ul. Krowoderskich Zuchów 8a, nieczynne
- ul. Pawia 5a, Pętla autobusowa MPK Dworzec Główny Wschód, 11:00 - 19:00
- ul. Medweckiego 15, Dworzec Autobusowy Czyżyny, nieczynne
W Punkcie Sprzedaży Biletów dostępne są usługi m. in. takie jak:
- przyjmowanie wniosków o wydanie karty miejskiej,
- doładowanie kart miejskich biletami okresowymi,
- wyrabianie duplikatów kart mieszkańca ze zdjęciem,
- rozpatrywanie reklamacji dotyczących kart miejskich,
- wystawianie faktur za bilety zakupione za pośrednictwem automatów biletowych (na podstawie posiadanego paragonu).
Dodatkowo, pasażerowie mogą zaopatrzyć się w bilety w aplikacjach mobilnych takich jak: mKKM, iMKA, mPay, moBiLET, SkyCash, jakdojade lub zbiletem.pl. oraz w automatach stacjonarnych KKM (w systemie Krakowskiej Karty Miejskiej) lub MKA (w systemie Małopolskiej Karty Aglomeracyjnej).
W pomieszczeniu PSB została wydzielona strefa do przyjmowania klientów umówionych na spotkanie oraz dziennika podawczego Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie, gdzie pasażerowie mogą składać swoje wnioski jak np.:
- zgłoszenia dotyczące funkcjonowania KMK,
- korekty rozkładów jazdy,
- odwołania od opłaty dodatkowej wystawione podczas kontroli,
- uruchomienie nowych linii bądź wzmocnienie częstotliwości KMK,
- postawienie nowych stojaków rowerowych.
Papierowe wnioski o wydanie Karty Krakowskiej będzie można składać
W PONIŻSZYCH PUNKTACH:
- Punkt Sprzedaży Biletów MPK
pętla autobusowa przy Dworcu Głównym Wschód Kraków:
poniedziałek-piątek 11:00-19:00 - Punkt Sprzedaży Biletów MPK, ul. Podwale 3/5
poniedziałek-piątek 11:00-19:00 - Punkt Sprzedaży Biletów MPK
os. Centrum D bl 7.
poniedziałek-piątek 11:00-19:00 - Punkt Sprzedaży Biletów MPK
ul. Wielopole 1
poniedziałek-piątek 8:00 - 16:00