Punkty obsługi Karty
Zmiany w obsłudze Karty Krakowskiej
Od 1 października 2025 r. obsługę Karty Krakowskiej przeprowadzą wyłącznie Punkty Obsługi Pasażerów Zarządu Transportu Publicznego. Zapraszamy do stacjonarnych punktów obsługi Karty Krakowskiej, w następujących lokalizacjach:
Punkty Obsługi Pasażerów (POP):
- ul. Wielopole 1 (wejście od ul. Starowiślnej):
poniedziałek–piątek 8.00–19.00 - ul. Pawia 5A - hol dworca kolejowego Kraków Główny PKP, przy Punkcie Obsługi Klientów Małopolskiej Kolei Aglomeracyjnej, obok sklepu Biedronka - możliwość dojścia od strony Galerii Krakowskiej oraz od strony Małopolskiego Dworca Autobusowego (MDA):
poniedziałek–piątek 9.00–16.30 - os. Centrum D blok 7:
poniedziałek–piątek 11.00–18.00 - terminal autobusowo-tramwajowy Górka Narodowa Park+Ride
poniedziałek–wtorek 7.00–15.00
środa–piątek 10.00–17.00
W Punktach Obsługi Pasażerów (POP) realizowane są wnioski o:
1) wydanie Karty
2) przedłużenie ważności Karty
3) wydanie dodatkowej formy „Karty Krakowskiej”
4) zmianę nośnika Karty na „Kartę Krakowską”
5) wydanie Karty, składany przez placówki
6) przedłużenie ważności Karty, składany przez placówki
7) wydanie duplikatu „Karty Krakowskiej” w formie plastikowej
8) unieważnienie Karty
W dotychczasowych Punktach Obsługi Mieszkańców w lokalizacjach ul. Stachowicza 18 oraz os. Zgody 2 obsługa Karty Krakowskiej nie jest prowadzona.
WZORY WSZYSTKICH WNIOSKÓW znajdują się TUTAJ