Punkty obsługi karty

NOWE PUNKTY OBSŁUGI PROWADZONE PRZEZ KRAKOWSKIE CENTRUM ŚWIADCZEŃ – URZĄD MIASTA KRAKOWA

Uruchomione zostały dodatkowe Punkty Obsługi Mieszkańców prowadzone przez Krakowskie Centrum Świadczeń, w ramach Programu Karta Krakowska.
W lokalizacjach przy ul. Stachowicza 18 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:40 – 15:30 oraz na os. Zgody 2 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:40 – 15:30 przyjmowane są wnioski o:

  • wydanie Karty,
  • przedłużenie ważności Karty,
  • wydanie dodatkowej formy „Karty Krakowskiej”,
  • zmianę nośnika Karty na „Kartę Krakowską”.


Uprawnieni mieszkańcy otrzymają kartę plastikową lub skorzystają z aplikacji mobilnej mKK. Na stanowiskach przyjmowane są stosowne wnioski oraz wydawane nośniki plastikowe. Jednak każdy kto zechce skorzystać ze zniżki Mieszkańca i zakupić okresowe bilety komunikacji miejskiej, zrealizuje to w automatach biletowych w nowych punktach prowadzonych przez Krakowskie Centrum Świadczeń, w ich bezpośrednim sąsiedztwie oraz we wszystkich automatach biletowych i Punktach Sprzedaży Biletów Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego S.A. w Krakowie.

 

Uprzejmie informujemy, iż z dniem 18.07.2022 r. zmienia się lista punktów PSB MPK S.A. – zamknięty został PSB na Krowodrzy-Górka 

Aktualnie czynne są 4 Punkty Sprzedaży Biletów:

Punkty Sprzedaży Biletów są czynne od poniedziałku do piątku w godz.:

  1. ul. Wielopole 1, 8:00 - 16:00
  2. ul. Podwale 3/5, 11:00 - 19:00
  3. os. Centrum D bl.7, 11:00 - 19:00
  4. ul. Krowoderskich Zuchów 8a, nieczynne
  5. ul. Pawia 5a, Pętla autobusowa MPK Dworzec Główny Wschód, 11:00 - 19:00
  6. ul. Medweckiego 15, Dworzec Autobusowy Czyżyny, nieczynne

W Punkcie Sprzedaży Biletów dostępne są usługi m. in. takie jak:

  • przyjmowanie wniosków o wydanie karty miejskiej,
  • doładowanie kart miejskich biletami okresowymi,
  • wyrabianie duplikatów kart mieszkańca ze zdjęciem,
  • rozpatrywanie reklamacji dotyczących kart miejskich,
  • wystawianie faktur za bilety zakupione za pośrednictwem automatów biletowych (na podstawie posiadanego paragonu).

Dodatkowo, pasażerowie mogą zaopatrzyć się w bilety w aplikacjach mobilnych takich jak: mKKMiMKAmPaymoBiLETSkyCashjakdojade lub zbiletem.pl. oraz w automatach stacjonarnych KKM (w systemie Krakowskiej Karty Miejskiej) lub MKA (w  systemie Małopolskiej Karty Aglomeracyjnej).

W pomieszczeniu PSB została wydzielona strefa do przyjmowania klientów umówionych na spotkanie oraz dziennika podawczego Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie, gdzie pasażerowie mogą składać swoje wnioski jak np.:

  • zgłoszenia dotyczące funkcjonowania KMK,
  • korekty rozkładów jazdy,
  • odwołania od opłaty dodatkowej wystawione podczas kontroli,
  • uruchomienie nowych linii bądź wzmocnienie częstotliwości KMK,
  • postawienie nowych stojaków rowerowych.

 

Papierowe wnioski o wydanie Karty Krakowskiej będzie można składać

W PONIŻSZYCH PUNKTACH:

  • Punkt Sprzedaży Biletów MPK
    pętla autobusowa przy Dworcu Głównym Wschód Kraków:

    poniedziałek-piątek 11:00-19:00


  • Punkt Sprzedaży Biletów MPK, ul. Podwale 3/5

    poniedziałek-piątek 11:00-19:00

  • Punkt Sprzedaży Biletów MPK
    os. Centrum D bl 7.

    poniedziałek-piątek 11:00-19:00


  • Punkt Sprzedaży Biletów MPK
    ul. Wielopole 1

    poniedziałek-piątek 8:00 - 16:00