Punkty obsługi Karty
Zapraszamy do stacjonarnych punktów obsługi Karty Krakowskiej, mieszczących się w Punktach Obsługi Pasażera (POP), prowadzonych przez Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie (ZTP)* oraz w Punktach Obsługi Mieszkańców (POM), prowadzonych przez Krakowskie Centrum Świadczeń - Urząd Miasta Krakowa (UMK).
1. Punkty Obsługi Pasażera:
- ul. Podwale 3/5:
poniedziałek–piątek 11.00–18.00 - ul. Wielopole 1 (wejście od ul. Starowiślnej):
poniedziałek–piątek 8.00–16.00 - os. Centrum D blok 7:
poniedziałek–piątek 11.00–18.00 - ul. Pawia 5a - hol dworca kolejowego Kraków Główny
(przy Punkcie Obsługi Klientów Małopolskiej Kolei Aglomeracyjnej, obok sklepu Biedronka – możliwość dojścia od strony Galerii Krakowskiej od ul. Pawiej)
poniedziałek–piątek 9.00–17.00
W Punktach Obsługi Pasażera dostępne są usługi takie jak:
- przyjmowanie wniosków o wydanie Karty
- przyjmowanie wniosków o wydanie Karty, składany przez placówki
- przyjmowanie wniosków o przedłużenie ważności Karty
- przyjmowanie wniosków o przedłużenie ważności Karty, składany przez placówki
- przyjmowanie wniosków o wydanie dodatkowej formy „Karty Krakowskiej”
- przyjmowanie wniosków o zmianę nośnika Karty na „Kartę Krakowską”
- przyjmowanie wniosków o wydanie duplikatu „Karty Krakowskiej” w formie plastikowej
- unieważnienie Karty
- wydawanie „Karty Krakowskiej” w formie plastikowej
2. Punkty Obsługi Mieszkańców:
- ul. Stachowicza 18:
poniedziałek–piątek 7.40–15.30 - os. Zgody 2:
poniedziałek–piątek 7.40–15.30
W Punktach Obsługi Mieszkańców dostępne są usługi takie jak:
- przyjmowanie wniosków o wydanie Karty
- przyjmowanie wniosków o przedłużenie ważności Karty
- przyjmowanie wniosków o wydanie dodatkowej formy „Karty Krakowskiej”
- przyjmowanie wniosków o zmianę nośnika Karty na „Kartę Krakowską”
- wydawanie „Karty Krakowskiej” w formie plastikowej
Objaśnienie:
Karta Krakowska, pisana bez cudzysłowu, to program wprowadzony uchwałą Rady Miasta Krakowa.
„Karta Krakowska”, pisana z cudzysłowem, to nośnik uprawnień (statusu Karty Krakowskiej), wydawany w formie plastikowej lub mobilnej.
* Punkty Obsługi Pasażera (POP), prowadzone przez Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie (ZTP) to dawne Punkty Sprzedaży Biletów – PSB, prowadzone przez Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie (MPK). Zmiana nazwy oraz operatora punktów obsługi Karty Krakowskiej nastąpiła 1 lipca 2023 r.
WZORY WSZYSTKICH WNIOSKÓW znajdują się TUTAJ