Ważne informacje

Zmiany w punktach obsługi i nowy numer infolinii

2023-07-11
Od 1 lipca 2023 roku Punkty Sprzedaży Biletów zmieniły nazwę na Punkty Obsługi Pasażerów. Zmieniła się także jednostka odpowiedzialna za ich funkcjonowanie. Tego dnia zmianie uległ też numer Infolinii Karty Krakowskiej.

Punkty Obsługi Pasażerów prowadzi Zarząd Transportu Publicznego (MPK S.A. w Krakowie nie będzie już za nie odpowiadać).

Od 30 czerwca zmieniła się lokalizacja punktu przy Dworcu Głównym Wschód. Został on przeniesiony do holu dworca, obok sklepu Biedronka, przy Punkcie Obsługi Klientów Małopolskiej Kolei Aglomeracyjnej (adres: ul. Pawia 5a; możliwość dojścia od strony Galerii Krakowskiej od ul. Pawiej).

Od 1 lipca zmianie uległ również numer Infolinii Karty Krakowskiej. Informacje o Programie mieszkańcy mogą uzyskać pod numerem Infolinii Urzędu Miasta Krakowa: 12 616 55 55 (wew. 7) (Program pn. „Karta Krakowska” nie będzie już obsługiwany przez MPK S.A. w Krakowie).

Adresy mailowe dla użytkowników Karty Krakowskiej pozostają bez zmian:

a) reklamacje i pytania – kontakt@kk.krakow.pl

b) potwierdzanie faktu płacenia podatków w Krakowie – okazpit@kk.krakow.pl

Nie zmieniły się także zasady obsługi użytkowników Karty Krakowskiej, w tym rejestrowanie i logowanie do kont użytkowników w aplikacjach i na stronie www.kk.krakow.pl.

MPK S.A. w Krakowie nadal odpowiada za sprzedaż biletów w automatach biletowych stacjonarnych i mobilnych (kontakt w przypadku reklamacji – reklamacje@kkm.krakow.pl).